Z posledních našich jablíček...

jsem upekla křehký koláč s jablkovo pudinkovou náplní...
(pozn. Na vaši žádost přidávám dodatečně recept :o) To vezmete 400g hladké mouky,100g cukru, 1 vejce, 150g hery, 1 prášek do pečiva, 1 lžíci citrónové šťávy, 5 lžic mléka a zpracujete těsto. Rozdělíte na polovinu, z každé vyválíte plát. Náplň smícháme asi z 1 kg oloupaných na plátky nakrájených jablíček (pikantnější jsou nakyslá, popřípadě si pomůžeme trochou šťávy z citrónu), cukru, 2 pudinkových prášků. Dáme upéct do vyhřáté trouby, pečeme do růžova. Pudinkové prášky vytvoří po vychladnutí mezi jablíčkovými plátky moc dobrý "rosol" . Množství v receptu je určeno na velký plech, pro koláčovou formu jsem si ingredience přizpůsobila podle oka :o)

Komentáře

  1. vypadá to náramne, nechcete pridat recept? Gralińka

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá lákavě, dělám podobný, ale bez pudingu, to musím vyzkoušet...Hezký den H.

    OdpovědětVymazat
  3. děkujééééém :-* a můj už slintal, prej kdy bude, jestli zítra na snídani...haháá...pherenis

    OdpovědětVymazat
  4. Pherenis :o))), fakt jsem se zasmála...Tenhle koláč pekla kuchařka dětem ve školce ke svačině,koláč s námi zůstal i přesto, že děti jsou už dospělé...hezké chvíle nad koláčem :o)

    OdpovědětVymazat
  5. přeju krásného večera...tak koláč byl mňamózní a už nejni, včera sem jej pekla, a je fááákticky moc mňamy...ve čtvrtek peču znova i pro dcerku, jablek ještě máme....takže ještě jednou moc díííky pherenis

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, tak to jsem ráda, že chutná...a nemáš zač :o) mokopa

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky