Dokončený stojan na příbory a dózy na provensálské koření











Komentáře

  1. Ahoj Mokopko,
    tak tohle se opravdu moc povedlo! Nejvíc se mi líbí ta dóza, mohla by se klidně prodávat:-) Hortenzie se krásně vybarvili a obrázek je úžasný! Je fajn, že se na faře pořád něco buduje, to tedy závidím, u nás práce bohužel stojí. Ať se daří a do tácu se klidně pusť;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, kde chodíš na ty přízdoby co jsou na tom? Máš všude stejné a vypadá to jako z jedné kolekce. Z čeho to je? Je to moc povedené.
    Chválím

    OdpovědětVymazat
  3. Sharko,to mně fakt potěšilo, děkuju.Problém je, že prázdné plechovky od Illy už nebudou a já jich mám nasysleno tak akokorát pro svou potřebu:o( ještě jednou díky za nakouknutí.

    OdpovědětVymazat
  4. Sandro, přízdoby jsou ze sádry, a jsou odlévány do silikonových forem, takže to můžu mít na všem ;o).Stejně tak je odlit první andílek...(příprava na vánoční nadílku.děkuju za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  5. ááááá díky za TIP!! Jdu hledat nějaký formy

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera ... Nikdy bych neřekla že se tohle dá udělat z plechovky od kávy ... stále dokola a dokola na to koukám a nemůžu se nabažit ;o).
    cumpelinda

    OdpovědětVymazat
  7. Jejda Luci, to jsem ráda, že jsi se ozvala a že se ti dóza líbí.Že nebude tahle jediná je jasné... :o).Měj se radostně!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky