III.adventní neděle - čas radostné chvály


Adventní kalendář v duchu Manu propria


Komentáře

  1. Dobrý večer Mokopo,
    moc pěkný a originální adventní kalendář! Přeju krásný nadcházející další adventní týden a děkuji za návštěvu!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  2. Oceneni na mem blogu :)))

    Pravidla pro udělení ocenění jsou:

    1.Poděkovat osobě,která vám ocenění udělila.
    2.Umístit logo na svých stránkách.
    3.Dát odkaz na osobu,která vám ocenění věnovala.
    4.Napsat o sobě 7 věcí,které mohou být zajímavé pro ostatní.
    5.Nominovat 7 tvůrčích blogů.
    6.Dát odkazy na vámi nominované.
    7.Napsat komentář na vámi nominované blogy,který prozradí vaše jmenování.

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, ten advent tak letí. Tuto atmosféru bych chtěla po celý rok. Jdu pochválit děti a sledovat, jak se z toho radují...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, jemné, poetické, staromilské, originální...prostě typicky "mokopovské"... Krásný adventní čas přeji...Helča

    OdpovědětVymazat
  5. Zase jeden sikovny napad,kam na to ti lide chodi? :))) a svicky jsou take super.Preji krasny den.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně skromný adventní kalendář...
    Mokopo,děkuju moc za dárečky,které mi dneska přišly,jsou krásné,díky

    OdpovědětVymazat
  7. Mokopko, moc moc děkuji za dárky, už ke mně taky dorazily, mám z nich velkou radost, věříte, že už jsem dlouho nedostala ručně vyrobené přání a o dárcích ani nemluvě...díky Helča

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem moc ráda, že se přání nezatoulala a dorazila v pořádku...za moře to trvá déle, ale určitě také dorazí :o)mokopa

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky