Vánoční stromeček



Komentáře

  1. moc krásný stromek ! Taky jsem letos ladila do přírodní, bílé a červené ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny dnik, vanocni nedeli.Mela jsi vskutku krasne nachystano pro svatecni chvile.Prosim i nadale prozivej tak ciste posledni dny roku, aby jsi zachytila ouzla novych dni. Mnoho stesti rosie

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Moni,
    vidím tradiční české Vánoce jako za starých časů, moc příjemné:-). Ale nejradši bych s vámi večeřela, prostřený stůl na Štědrý večer musel být opravdu nádherný!

    OdpovědětVymazat
  4. Mokopko,krásné ozdobičky na stromeček

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný ozdoby! ;-)

    Zdraví Lennka

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji, po léta máme stromek ozdobený stejně.Trvají na tom děti- je to jejich dětství :o)Látkové ozdoby jsme šili s dcerou, andělíčky jsem koupila přes net u jedné šikulky.Jednoduché řetězy s mašličkami jsem vyráběla, když moje děti chodili do školky (teď jim je 20 a 18 let ;o) Složitější řetězy nám zdobili okna v kuchyni, ale vzhledem k tomu, že nám v bytě vyměnili dřevěná okna za plastová a do nich hřebíčky nejdou, našli své místo na stromku. mokopa

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Mokopko do nového roku Vám přeji hodně zdraví, štěstí, lásky a nových nápadu na Vašem užasném blogu!!!
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  8. Mokopko, mám přání pro tebe do Nového roku,
    at nevyschne nikdy studánka tvych nápadů a jeji vody necht nasyti nas ziznive. Vse nejlepsi a ....kapicku stesti

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky