Notes do dámského secesního budoáru



Komentáře

  1. Moni opět nádhera...vždy když navštívím tvoje stránky jen zírám na to jak jsi šikovná a jaké máš skvělé nápady....Moc ráda navštěvuji tvůj blog,jsi opravdu šikulka a budu se těšit zase na další návštěvu u tebe

    OdpovědětVymazat
  2. Mokopko, krásný notes! Atmosféra starých časů z něj přímo sálá :-) A záložky jsou taky super!
    Přeji hezký víkend!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Mokopo, mohu říct jen jedno je to kráááááááááááása!!!!!!!!
    Pěkný večer a ještě lepší víkend
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Mokopko,
    právě dokončuju holoubka pro Tebe a tajně doufám, že tě potěší. A pak se stavím na návštěvu a nejradši bych se schovala pod zem! Nevím, kde bereš ty super nápady, ani jak to děláš, ale je to naprosto nádherné, stylové a originální! Moc se mi líbí i záložky a ze všeho nejvíc ty střapce. Dívala jsem se na ně kdysi v obchodě a říkala si, jak jsou drahé no a ty jsi prostě hlava!!!
    Krásný víkend:-*

    OdpovědětVymazat
  5. Mokopko, myslím, že líp bych neuměla popsat než co bylo výše řečené!!! Jsi neskutečně nápaditá a šikovná a já jen nepřestávám zírat... Nádhera! Marionneta

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Moni, já nevím, co chválit dřív, krásno zimní fotky, nádherné a nápadité záložky a ten zápisníček mi úplně vyrazil dech...úžasnéééé:) Helča

    OdpovědětVymazat
  7. Příjemný večer Moni. Zápisníček je krásný, velmi pěkně,detailně vypracovaný. Máte "zlaté" ručičky. Andy

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ráda k Vám chodím na návštěvu. Každý příspěvek je pro mě pohlazením po duši. Moc se mi líbí Vaše nápady a šikovnost s jakou je realizujete. Mám ráda tuto atmosféru, kterou u Vás nacházím. Díky a zdravím Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ti toho zase tolik pribylo,ze ani nevim na co koukat driv:))Nadhera!
    Mrkni ke me na blog,mas tam oceneni.

    OdpovědětVymazat
  10. oh ake krasne, jemne...velice pekne!

    OdpovědětVymazat
  11. Moniko, elegantní notýsek!!!! Dokonale vytvořený, má úžasné barvičky. Krása!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem celá překvapená z ohlasu :o))) a naopak se mi zdá, že vy jste moc šikovné a já tak trochu za vámi klopýtám.Jste fakt sluníčka.Děkuju ...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky