... v náladě babího léta




Komentáře

  1. Mončo,
    opět krása z Tvých pacek :-)
    Dnes je u nás slunečno, tak jsem víc venku, snad to počasí zvedne náladu více lidem, je krásné "babí" či "indiánské" léto :-)

    Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, nádhera!!!
    Já doufám, že babí léto bude. Tady to vůbec nevypadá ... už zase prší a ráno to vypadalo ták nadějně.

    Děkuji za pozvání do hry. Teď budu celý den přemýšlet co napíšu. Je toho tolik a vybrat jen 10 věcí :)))

    Kříšťálové jablko a hruška jsou krásné kousky. A myslím, že i nádherné vzpomínky na vánoční vtípky od táty. Dečka se k nim náramně hodí. Je jemná a křehká jako ten kříšťál.

    Moc moc zdravíme
    Eva

    PS:Muffinkovi vše nej!

    OdpovědětVymazat
  3. Mokopko, nádhera! Barvy jakoby zapudrované, krásný vzor, precizní práce a půvabně nafocené.
    Krása!
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Mokopo, to nemá chybu. Musela bych opakovat Helenu, ta to přesně vystihla - je to takové krásně pudrové. U mě jde vyšívání a háčkování mimo mé obzory chápání a zručnosti. Hezký večer. Ditta

    OdpovědětVymazat
  5. Mokopko je to opravdu nádhera - krásná výšivka, barvičky opravdu jak psala Helenka zapudrované a kouzelné zátiší. Moc se mi to líbí. Přeji hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Jemné zemité farby, krásne. Gabi

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Moni,
    je to krása,tón v tónu v podzimních odstínech béžové, jsi prostě úžasná!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moni to je nadhera! Strasne se mi to libi!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Páááni, nádherná nálada babího léta u vás!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Děvčátka moc hezky jste moje vizitky ocenili...pudrové to je hezkýýý.Už nám visí na skříních,ale zatím těch panelákových...děkuji Mokopa

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky