V Manu propria soutěžíme !!!!

Zanecháte-li komentář pod tímto příspěvkem, budete zařazeny do losování o toto vánočně laděné cinkání...Zkusíte štěstí?


Losujeme 14/11/2010
Děkuji za zájem o soutěž a rozhodla jsem se, že budou výherci tři,chápete, nemám to srdce .... :o))

(pozn. ...hlas cinkání je něžný, látka na něm je barvená v čaji a má svou nezaměnitelnou barvu.Tématem výšivky je vločka, vánoční stromeček, ozdobné koule a řetězy...jak je ornamentalika zjednodušující a co všechno do ní lze zapsat jehlou...)

Komentáře

  1. Mokopko, děkuji moc za bleskovou odpověď. Pastu znám, jen mě nenapadlo použít ji na kov! Moc chválím i krabičky a jehelníček, ať už ten tvůj významný krok byl jakýkoliv, přiju ti jen štěstí!
    Cenu do soutěže si věnovala nádhernou, ráda štěstí zkusím.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já taky zkusím štěstí, Mokopo, protože tohle je vážně parádní kousek. Hezký večer, Ditta.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné!!! Jsi vážně šikovná...ale to se už budu opakovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mokopko, je to moc krásné... takže se soutěže ráda zúčastním.
    Hezký večer Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Mokopka, skúsim šťastie, zvonkohra je krásna! L

    OdpovědětVymazat
  6. Mokopko, ráda se přidám do řad tvých obdivovatelů! Jsi moc šikovná a nápaditá. Všem přeji moc štěstíčka!!Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. milá mokopko, tvé MANU PROPRIA je prostě tvé, neskonale neobyčejné...ale to ty víš, nejsem jediná kdo obdivuje tvé šikovné tlapičky....máš velký dar....a malinkaté krabičky sou jemněněžněmilé....ráda budu pokoušet štěstíčko....už se těším na další tvořeníčka....pherenis

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Mokopo, také se řadím do fronty obdivovatelů... Ráda k Vám chodím nakukovat, máte neuvěřitelný cit a vkus. Líbí se mi moc nápad s krabičkou, ale co oceňuji především je to, že jste se s námi o návod podělila. Těším se na další příspěvky a zdravím, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  9. Krasny cinkacik! Ako aj ine vecicky na tomto blogu. Kiez by sa stastie usmialo na mna :-)
    Pekny vecer. zuska

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný večer Mokopko, chodím na Vaše stránky moc ráda a poslední dobou si říkám, že už bych měla napsat. Děkuji Vám tedy za Vaše krásné stránky, Hanka mě předběhla s obdivem k úžasnému citu, takže mi nezbývá než se opakovat - jste moc šikovná a vážím si vytříbeného citu a vkusu, který opravdu pohladí. Díky za to vše ... i za soutěž, které se tímto ráda zúčastním.
    Nemáte-li nic proti, ráda bych dala odkaz k Vám i na své stránky, budu k Vám mít kratší cestičku :-))
    Srdečně zdraví Slávka

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky Mokopko,

    i já zkusím štěstí v tak kouzelné soutěži. Kdo by odolal, taková nádherná výhra a dělá srdíčkem. Děkuji za účast.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký den!
    I já se připojuji s obdivem k Vaší šikovnosti.
    Zvonění je krásné, jemné, vánoční.Moc se mi líbí.
    Vyráběla jsem s dcerou podle Vás levandulové vonítko(na wc a dceři na lampičku).Cinkání je nádherné,úplně precizní a jemná práce.Proto, bych se taktéž ráda připojila do soutěže,jestli mohu.
    Přeju krásný den
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  13. Mokopko,
    já jen nestačím zírat, nevím nač koukat dříve. Ať Ti cinká samé štěstí a daří se na faře i v práci. Se zatajeným dechem čekám na další příspěvky.

    Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná vánoční zvonkohra. Jemná, něžná a dokonale zpracovaná jako vše na tomto blogu :o)
    Krásný den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Mokopko, i já bych se ráda připojila do soutěže, protože mít od tebe vánoční cinkání by byl nádherný a jedinečný dárek.
    Přeji hezké a nádherné listopadové dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Mokopko.Tak to si nenechám ujít,je to velké lákadlo.Takové krásné vánoční zazvonění je opravdu lákavé...Přeji krásné dny a děkuji za nás všechny,že máme naději....Lena

    OdpovědětVymazat
  17. Jůůůůůůůůů přilákaly mě mé milované barevné odstíny, krásná práce... a ona je to hnedle medle soutěž. Mokopko, nádhera tak jako vše co vytvoříš...
    Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Mokopka, teda skúšam šťastie aj ja, veď tento kúsok nikto nemôže prejsť bez povšimnutia:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  19. Že bych taky zkusila štěstí? A pokud štěstí nepřiletí, tak se alespoň ráda nechám inspirovat, tak jako ostatně to dělám na tomto blogu moc ráda a často se sem chodím kochat :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Mokopko i já jsem z těch,kteří se zatajeným dechem čekají na další a další novinky,které nám ukážeš.Jsi prostě velešikulka,máš spousty skvělých nápadů a proto i já neodolám a pokusím se o štěstíčko v soutěži...a i když nevyhraju,stále se budu těšit na tvé nové výtvory.
    Krásné dny.Monis

    OdpovědětVymazat
  21. krásná dekorace,vaše stránky jsou pro mne velkou inspirací s pozdravem Renča.Zdenková

    OdpovědětVymazat
  22. dobrý den,chválim váš nápad na zvonkohru.je nádherná.rada sa zapojím do vašej súťaže.pekný den.jazminna@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Moni - ty víš, že tvoje tvoření dlouho obdivuju, tak se stavím do fronty, kdyby se na mne usmálo štěstí, mít další z Tvých originálních výrobků doma, moc by mne to potěšilo. K významnému kroku do další životní etapy oooobr velká gratulace!!!
    Dana

    OdpovědětVymazat
  24. "Jak to cinká, cinká, cinká
    cestou, na niž padá sníh;
    koník podkovama břinká -
    v dálce telegrafní linka -
    slyš hru zvonků na saních!"

    ..taky se mi to líbí.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  25. Moni, krásné zvonění. Vím naprosto přesně kam bych zvonění pověsila :)))
    I já neodolám a přihlašuju se do losování. Moc by mne těšilo mít něco od tebe doma, měla bych tak u sebe kousek tebe ;) Tak třeba budu mít štěstí

    Krásný den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  26. Mokopko, to je nádhera! Ty barvy, proč ke mně nechodí takový nápady? :-D
    Krásný den
    Lennka

    OdpovědětVymazat
  27. Mokopko z Tvých stránek dýchá úžasný klid, ráda nakukuju a fandím. Uška

    OdpovědětVymazat
  28. Milá Mokopko, moc ráda k vám chodím jukat...většinou když potřebuju pohladit srdíčko. Děkuji za vaše stránky a krásu na nich. Zvonění je nádherné...byl by to krásný dárek k narozeninám, ale je nás tu na něj mnoho...takže budu jen tiše doufat ve štěstí a vás na oplátku aspoň pozvu mezi své obrázky: http://pohodoveobrazky.mypage.cz/
    Přeji mnoho nápadů a krásný předvánoční čas. Olga

    OdpovědětVymazat
  29. Mokopko, i já se dovolím přihlásit se do losování :o) zvonění je opravdu krásné...zaujalo mě barvení čajem, to může být pěkné a vyšívání je úžasné!!! To moc obdivuji, protože já jehlou nevládnu :o)) Radka

    OdpovědětVymazat
  30. Milá Mokopko,zbožňuju tvůj blog,máš úžasné nápady a mám vždycky pocit že jsem se ocitla v jiném čase.Ať se ti dál daří.Veronika

    OdpovědětVymazat
  31. Milá Mokopko, moc krásná a lákavá cena, navíc v mých oblíbených barvičkách, takže i já zkusím své "štěstí" Ruční práce jsou mi také vlastní a tak vím co to obnáší, než člověk něco tak hezkého vytvoří...tvým doplňkům určitě nechybí originalita a detailní zpracování,to se hned poznááááááá, no a i kdybych nevyhrála,(což mě bude ale opravdu mrzet) přeji spokojenost a hodně dalších bezva nápadů...Eliška

    OdpovědětVymazat
  32. Milá Makopko! Velmi ráda chodím,jako myška pěkně potichoučku,nahlížet do vašeho nádherného deníčku a obdivovat překrásné obrázky.Moc ráda se i já připojím,protože zvonkohry mám moc ráda. Blíží se vánoce a vaše výšivná zvonkohra je nádherná a dobrý nápad někoho mile obdarovat...S podzimním pozdravem, Soňa

    OdpovědětVymazat
  33. Pěkně zdravím a dovoluji si zapojit se do soutěže. I když v té záplavě blogerek jsou šance mizivé. Dáreček je to vskutku krásný, zvláště pro někoho jako já, jejíž vrcholným uměním je přišití knoflíku.
    Krásné podzimní dny.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  34. Moje práce na blogu byla oceněna a posílám ocenění dále. Bylo velmi těžké vybrat sedm krásných blogů z tak velkého množství, ale nějaké rozhodnutí padnout muselo. Přeji mnoho dalších tvořivých nápadů Uška http://uska.kena.cz/

    OdpovědětVymazat
  35. Jejda, jejda, to je zájemců !
    Ani se nedivím, protože andělské cinkání je příjemné a navozuje správnou vánoční atmosféru.
    Moni, přeji ti pěkné podzimní dny
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  36. blogy kreativity som objavila len nedávno, avšak váš patrí medzi moje najobľúbenejšie

    rada tu chodím, rada sa tu kochám, a najradšej do seba vnímam atmosféru ktorá tu na mňa dýcha

    prajem vám veľa tvorivých síl, budem sa tu rada vracať pre inšpiráciu

    OdpovědětVymazat
  37. Milá Mokopko, to andělské zvonění je nádherné. Skvělý nápad a výborně zpracovaný. Tvoje stránky jsou skvělým balzámem na mou dušičku. Trošku štěstí bych potřebovala a třebas se na mě usměje tady u tebe. Rija

    OdpovědětVymazat
  38. Krásný nápad a vypracování... soudím, podle počtu komentářů, žes nás krásně naladila...cinkylinky- cililink- slyšte slyšte, jak to cinká...Anežka je u tatínka...
    Slova z loňského divadla o sv.Anežce...17.11. to bude rok, co jsme ji hráli po 20-ceti letech od svatořečení- znovu....

    OdpovědětVymazat
  39. Milá Mokopka,
    Váš jedinečný blog sa nedá jednoducho prehliadnuť. Chodím k Vám na oddych a pre potešenie duše.Fandím Vašim šikovným rukám i nápadom.Teší ma všetko, čo objavím na Vašom blogu - poézia, vyšívanie, háčkovanie,atď.Zároveň sa prihlasujem do súťaže.
    Marta

    OdpovědětVymazat
  40. Mokopko,
    co vypadne z těch Tvých rukou je vždycky nápadité a kouzelné.
    Ráda chodím na tyto stránky.
    Hezký den. Jitka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky