O víkendu pršelo a...

...tak přišly vhod ruční práce, hlavně háčkování. "Cívky " na příze jsou vyrobeny z pokácené bezinky. Oslovila mně kresba dřeva. Vzala jsem pilku a nožík Opinel (francouz :o) a u kamen loňského roku jsem přiřízla větvičky a srazila hrany.Mám několik velikostí. Vůbec mi nevadí, že podložky praskly, zapichuji do nich nůžky nebo háček, když práce putuje mezi farou a Stochovem. Mám tak vzpomínku a dobrý pocit, že strom žije dál se mnou...

Vzpomněla jsem si také na výtvarnou činnost ve škole, jak jsme do skořápek od ořechů vyráběli panenky z hrachu v postýlkách. Já vyrobila jehelníček...a když tak za oknem prší a fouká vítr chtělo by to nějakou mňamku, třeba meruňkový koláč ...



Komentáře

  1. To jsou úžasné nápady! a ten jehelníček ze skořápky, tak ten mě teda dostal.
    Doufám, že nebude vadit, když si tvé stránky dám do svých oblíbených :-)
    Jsi úžasně tvořivá, to mě moc inspiruje.
    Pěkný den
    Sandra

    P.S. jsem tvoje fanynka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, nápadů mám ještě spoustu, tak doufám , že na ně dojde :o)))Mokopa

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky