Krabička na knoflíčky...

Komentáře

  1. tomu říkám něžná krabička :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šikovné tlapičky máš, moc se ti to povedlo

    OdpovědětVymazat
  3. pekna krabicka :) jemne/prijemne farby

    OdpovědětVymazat
  4. děvčátka,moc vám děkuji za návštěvu a pochvalu...:o)mokopa

    OdpovědětVymazat
  5. mokopo, krabička je kouzelná, krásně jsi ji vylepšila. Taky jsem přemýšlela, že bych nějakou krabičku zkusila, moc se mi líbí, jak holky na francouzských blogách dokážou divy s úpravou víček i celých krabic.
    Srdečné pozdravení a krásný den. sar

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky,mas to tady moc hezke.Bobulkove srdicko mne uchvatilo stejne jako tahle romanticka krabicka.Pridavam te zdovolenim do mych oblibenych blogu.Zatim pa,Monika.

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko, zdravím!
    Když jsem na selském objevila tvé stránky, (mimochodem moc krásné! A ty tvé nápady!!!) s úžasem jsem zjistila, že vaše fara je "kousíček" od nás... Dnes jsme s manželem projížděli po okolí a nedalo mi, abych se nezajela podívat na vaši chaloupku. Snad se nebudeš zlobit, že jen tak potají a podle tvé fotky dole, jsme projížděli kolem fary, no jak tajní agenti, a já jsem s nadšením vykřikovala - jé, ta fotka na blogu je určitě z téhle loučky proti domečku... Čeká vás jistě spousta práce a úsilí, ale úplně vidím nová okna, kytičky na předzahrádce... a přeju moc a moc elánu, těšení se a krásných chvil tobě i manželovi!!!
    Dáša (Marioneta)

    OdpovědětVymazat
  8. Chvilku nejsem u PC a přibyde tolik laskavých slov...děkuju. Jojo...francouzky z kartónů vyrábějí divy.Taky se na jednu takovou podle jejich návodu chystám, ale uvidíme ;o)

    OdpovědětVymazat
  9. pro Dášu(Marionetu):
    ...pro příště, neváhej a použij klepadlo na dveřích pod srdíčkem, ráda tě poznám...na té loučce stával zámek a kolem byly sady a tam co se pasou ovce, tak ty se tam pásli i v šesnáctém století :o)))papa mokopa

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Moni, nestačím zírat, jaká jsi pilná včelička, máš to všechno krásné, něžné.
    Pa Dana

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky