čtvrtek 13. května 2010

Miska a dečka




( pozn....miska je po mé kmotře, dečku jsem háčkovala, průměr 52cm)

6 komentářů:

  1. Šikulka jako vždy, moc hezkéééé.
    Příjemný den plný sluníčka
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, ta dečka je nádherná!!! Spadla mi brada úžasem :)Máš vážně šikovné ruce!
    A miska je krásná památka po kmotře.

    Krásný den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Sem čekala,že řekneš: dečka po babičce, to ty sama ? To teda fakt smekám a sekám hlubokou poklonu !

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, nejdřív jsem si myslela, že jsem uháčkovala klobouk...ale vyprala jsem ji a naškrobila, napnula a je z ní velká rovná dečka :o)))děkuju Mokopa

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Mokopko, slovem nádhera - jak památka po kmotřičce, tak vaše práce! Moc pěkné podívání.
    Krásné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. NÁDHERA NÁDHERNÁ !!! KRÁSNĚ K SOBĚ LADÍCÍ .
    PĚKNÝ VEČER .

    OdpovědětVymazat