Domácí Lasagne

Vyzkoušela jsem si domácí lasagne, abych zjistila jak chutnají...aby těstoviny byly cítit moukou, mleté maso bylo čerstvé a podíl tučného v mletém nepřevažoval. Takže honem vyválet čtyři placky z nudlového těsta a dát oschnout, mezitím namlít na ručním masovém strojku téměř libové vepřové plecko. Do základu masové směsi jsem na olej a cibulku přidala mrkev s celerem..dále jen mletou papriku,domácí rajský protlak a natě z petržele, koriandru, libečku, bazalky,sůl , pepř. Do bešamelu z másla, mouky, mléka jsem strouhla trochu muškátového oříšku. Zapečené lasagne drželi krásně pohromadě i bez sýra a nádherně voněli nejen vůní z bylinek , ale moukou... při obědě jsem měla pocit jako správná italská dona.




(pozn. Z nudlového těsta jsem placky nechala lehce zaschnout a krájela jsem pláty velikosti dna malého pekáčku, kam se normálně vejdou tři plátky průmyslově vyráběných Lasagní. Z každé placky jedna vrstva...tzn. tentokrát byli čtyři vrstvy :o)

Komentáře

  1. Mokopko, mňam! Zní to úžasně, někdy si vyplatí vložit do jídla víc ruční práce, že...
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Moni,
    teď jsme s mojím chlapem měli BOUřLIVOU diskusi o tom,jak ten konečný produkt vypadá v řezu.Já mu tvrdím a podle popisu je jasné,že je placka, maso,placka,maso a on mě furt jak bulhar tvrdí že to je jakýsi smotaný.
    No prostě Homolkovi hadra !!!
    Rozsuď nás, nebo mu něco udělám !!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Mokopka, mňam-mňam a za to bez syra máš u mňa navyše +++ L.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško jsou to vrstvy tzn.placka - maso placka - maso... :o))Jsem ráda , že vás aspoň takhle znám ...jste sluníčka Vaše mokopa

    OdpovědětVymazat
  5. Moni-
    děkuju za recepis,je to moc dobrý, ale jako 1. pokus to není fotogenický.
    Měj se Jar.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Moni,tak jsi mne inspirovala vytahnout strojek na nudle.Lasagne dela Neil lepsi nez ja,tak mu take nekdy pripravim domaci nudle a muze se dat do vareni :))
    Ta tva vypada nadherne !!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky