Medvídek






Komentáře

  1. Ahoj Mokopko.Medvídek je krásný stejně jako ostatní postavičky,které tvoříš.Když se na něj dívám,tak bych si přála,aby ožil v nějaké pohádce...Krásný den.Lena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Moni, ten meďánek je tedy povedenej, sladkej ♥♥♥
    Držím palce s obchůdkem a už se do něj těším, i kdyby jen nakukandu...ale moc si nevěřím :-)
    Dana

    OdpovědětVymazat
  3. To je neuvěřitelná nádhera!!!!!! Takový prostý hadráček otřepený, ale jaké má obrovské kouzlo!!!!! Úžasná práce.
    Edita

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný méďa, jen nějaký smutný.
    Zdravím.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je úžasný :)! Takový správný muchláček.

    OdpovědětVymazat
  6. Mokopko, je úžasný! Jako sen o dávno ztraceném dětství.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný méďa...opravdu se hned vybaví dětství, pohoda, krásno...:-)
    Olga

    OdpovědětVymazat
  8. MILÁ MOKOPKO,
    TEN JE NÁDHERNÝ, KOUZELNÝ JAKO PO MÉ BABIČCE MOC SE POVEDL KRÁSA VELIKÁ.
    KRÁSNÝ A POHODOVÝ VÍKEND.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Mokopko,

    medvídek se Ti moc povedl. Je kouzelný. Viděla jsem teď Fimfárum a vzpoměla jsem si na Tebe. Máte podobný styl. Tvé výrobky jsou nádherné.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Mokopko ...i já se přidávám s pochvalou, meďánek je opravdu kouzelný!!! Úžasná práce!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný a rostomilý medvídek.Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Je dojemný. Člověk má při pohledu na něj pocit, že musí tu křehkou něhu ochraňovat... j.

    OdpovědětVymazat
  13. Styl alá primitive nemusím, ale tenhle meďan je vážně povedený. Zdraví Marie Břichopas

    OdpovědětVymazat
  14. Moni, meda mi pripomel animovanou pohadku pane,pojte si hrat:) Je nadherny, zrovna jako srdicka! Preji prijemny vikend,pa, monika...

    OdpovědětVymazat
  15. Jéje...tolik komentářů už jsem dlouho neměla.Moc za ně děkuji i těm, kteří tenhle styl nevyznávají....já pro změnu nejsem tildí fanoušek :o))Jsem ráda, že ve vás medvídek probudil snění...to je ten důvod proč přišel na svět.S láskou Mokopa

    OdpovědětVymazat
  16. Drahá a vzácná Mokopko,
    tento medvídek mi učaroval.
    A mezi tou spoustou medvídků Kuki, zajíců od Maileg, Tild, hajánků a já nevím, co ještě .. je právě on tím, do kterého jsem se zamilovala.
    Svým vzhledem k pomazlení přímo svádí.
    Gratuluji, málokdo umí vytvořit něco osobitého.
    Krásný zbytek zimních dní..
    E.B.

    OdpovědětVymazat
  17. Vau! Smekám, žasnu,... Je to všechno tady tak hezkýýýý...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky