čtvrtek 31. března 2011

Velikonoční ubrus


Pozn. ...určitě mu bude slušet háčkovaná krajka, ale ubrus je lněný čtvercový 1,20 m x 1,20m a tak obháčkování bude chvilku trvat :o) Jedná se o motiv přenášený na látku přes transferový papír .

Přeji Vám hřejivý víkend !!!

13 komentářů:

  1. Ahoj,
    no to je nádherný ubrus, ten bych si hned koupila. Moc se ti poved je krááásný.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. vejce jsou symbolen nejen velikonoc, ale i nového zrodu, malých kuřátek, drobných pěvců, prostě všeho co k jaru patří....a i když se z nich nic nevylíhne, na Vašem ubrusu vás budou doprováze při každodenní siestě....


    a transfer je mi zatím utajen, a doufám, že zůstane..... :-))) :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Mokopko

    síce aj mne je transfer a prenos utajený, no rada si o tom prečítam - zaujalo ma to
    nápad perfektný, potom ukáž ako obháčkuješ

    držím palčoky a prajem veľa tvorivých dní

    páááááááá

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, moc hezký ubrus (techniku si využila dokonale), nádherná mísa i vajíčka.
    Moc chválím i úvodní fotku!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Mokopko, jedním slovem kouzelné. Úvodní fotka se mi moc líbí, má nádhernou atmosféru.
    Přeji hezké a slunečné jarní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Jitka mi vzala pochvalu úvodní fotky z úst :-)
    A jinak, co dodat?! Opět tleskám!!!
    Dana

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelo všetko spolu zladené a naaranžované:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  8. Krása, krása,krása! Jak jinak :-) ...i úvodní fotečka tu moc pasuje... pěkný den

    OdpovědětVymazat
  9. Moni kouzelné, miluji Tvůj jedinečný pohled na Svět! A naprosto mě odzbrojila Tvoje panenka, smekám, je to jako prastarý originál! Pusu posílám a krásné jaro přeji:-*

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Mokopko,

    mrkni na můj blog prosím, máš tam překvapení.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Moni,
    práve som objavila Váš/Tvoj blog a musím povedať, že si veľmi kreatívna, páči sa mi u "Teba", takže odteraz budem chodiť častejšie na návštevu.
    Aj obrus je krásny, aj vajíčka.
    Prajem pekný deň!
    Aďka
    P.s.: Ospravedlňujem sa za tykanie

    OdpovědětVymazat
  12. Všem moc děkuji...

    Aďku - vítám srdečně a doufám, že její návštěva nebude ojedinělá :o)
    Evi-na tvůj blog mrknu ráda s díky :o)))
    Sharko- děkuju :o) a jsem ráda,že tě mohu něčím oslovit

    S láskou Mokopa

    OdpovědětVymazat