úterý 18. října 2011

...podzimní červeň







Po větší letní pauze jsem opět začala intenzivněji pracovat na vyšívání velkého vzorníku Mary Wigham (50x50cm,zatím vyšito 20x15cm).



....při pohledu na způsob uložení úrody našich jablíček z nedostatku přepravek se mi vybavil můj milovaný podzimně laděný film " Cesta z města"

Voňavé dny s vybarveným podzimem
Vám ze srdce přeje
Mokopa


12 komentářů:

  1. Teda vzorníček je úplně užasnej a to uložení jablíček je roztomilý :-)paráda :-)pěkný den.Věra.

    OdpovědětVymazat
  2. Mončo ,
    to je krása, postel plná jablíček mě tedy dostala, to by bylo voňavoučké poležení :-D
    Krásný den
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. čarokrásné podzimní kouzlení podtrhuje i barvička křížků..jak dokonalé spojení....

    jablíčka ulehla k dobrání síly na dozrávání...ať sládnou do úžasných vůní a chutí...

    pa pherenis

    OdpovědětVymazat
  4. Téda,tolik jablíček,a bude se jim dobře spinkat,když jsou uložené v postýlce(jestli to teda chápu dobře,že je to rám nějaké postele).
    Barvy podzimu mám moc ráda,a hlavně náprstník,ten se umí krásně vybarvit...u sousedů jej pěstují na balkoně a tak se každé ráno kochám krásou červených listů.Přeji ti krásně barevný podzim

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Moniko, ty jsi mi hezky připomněla mojí babičku. Ta je takhle taky ukládala. A protože to byl neobydlený vejminek, tak v zimě, když mrzlo, je i zakrývala peřinou.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Monis,postele to jsou pro hosty a Jani na peřinu také dojde :o)) Děkuju vaše Mokopa

    OdpovědětVymazat
  7. Úplně cítím vůni těch jablíček až ke mně domů. Nebo to bude tím, že jich mám po sklizni plnou kuchyň a snažím se z nich něco udělat? ;-D
    Vyšívání vypadá krásně, těším se na výsledek.

    OdpovědětVymazat
  8. Krása na všechny strany ,ůžasné vyšívaníčko a jablíčka,na postýlce ůžasná,krásná atmosfera,Daja

    OdpovědětVymazat
  9. Mokopko, přísavník miluju, vzorník se ti rýsuje nádherně a postelová jablíčka, ta mě tedy dostala! Úžasná fotka!
    Příjemný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  10. To je nádhera!!!! Fotečky i jablíčka...já dnes na půdě z podobné postele uklízela sušené kopřipvy pro naše holky...ale musím se přiznat, že jablíčka bych chtěla víc...

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Moni, krasne cervene opojeni! Vysivani vypada uzasne a jablicka v postylce v pohode odpocivaji :) Preji ti krasny vikend.....

    OdpovědětVymazat
  12. Moni, skvelé fotky... jablková posteľ :-))) Viem si predstaviť tú príjemnú vôňu. Vďaka Ti za ocenenie :-* L

    OdpovědětVymazat