Mřížkový koláč se zavařeninou

U nás oblíbený a řečený "válečný a vlahý" podle mého tchána.U této verze lineckého koláče nemusíte čekat až zvláční...a ten trik spočívá v přidání vařených brambor,takže když zbydou od oběda,můžete upéct lahodný koláč a věřte,že ten nezbyde :o)

40 dkg hladké mouky,
20dkg tuku,
15 dkg cukru,
37 dkg vařených brambor,1vejce,
1žloutek (bílek použiji na potření mřížky),
1prdope,
15dkg zavařeniny
(lze i použít směs z jablečného rozvaru a zavařeniny)


Příjemné nedělní odpoledne !!!
Mokopa

Komentáře

  1. No né, já dnes taky mřížkovala :). Ale blog se chystám psát zítra...
    Krásné dny, Moni! M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluji mřížkový koláč ,zajímavé neznám nikoho,kdo by ho neměl rád....

      Vymazat
  2. Mokopko, nedávno jsem "objevila" sladké pečení s bramborou a je to úžasné! Ráda vyzkouším i tvůj koláč!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za recept, moc se mi hodí. Babiččin mřížkový byl vždycky naprosto vynikající a já ho snad ještě nikdy nedělala. Ten Tvůj vypadá úžasně ♥

    OdpovědětVymazat
  4. super receptík brzy vyzkouším, aspoň upotřebím nasládlé brambory)))

    OdpovědětVymazat
  5. Mokopko,
    tak právě ho baštím ke kávičce ;-)
    Jaký ?
    Mřížkový s višńovo- třešńovou marmeládou podle tohoto receptu.
    Ta brambora v něm dělá doslova zázraky , je měkkoučký a křehoučký .
    Jen marmeládou jsem nešetřila a tak jí mám také přiškvařenou v nové troubě a nejde dolů mrška .
    Přítel neměl radost ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko,jsem ráda,že chutná...:o)

    Děkuju za komentáře Mokopa

    OdpovědětVymazat
  7. mokopko, i u nás vede mřížkový s marmeládou prim. A dělám ho jen do koláčových forem. Stršně špatně se mi pracuje s těstem, trhá se, ....ale zkusím tu bramboru! Třeba to zabere :-) Ze stejného důvodů se duševně připravuji, když doma zazní přání na hraběnčiny řezy :D ale vždy si nakonec pochutnáme :-) Krásné dny přeji :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky