Procházka farskou zahradou I.

Rozhodla jsem se, vzít vás postupně na procházku farskou zahradou,protože teď mně zaměstnává ze všeho nejvíc a tvoření jiného druhu jde stranou ;o)
Na prvním snímku je vidět uprostřed jabloň Zvonkové,vpravo jasan,v popředí oblouk s černou malinou (ostružina bohužel vymrzla),pak jsou vidět dvakrát plodící maliny Heritage prorůstající mříž z karisítí a keře rybízu i muchovníku...
Na obrázku č. 2 jsou vidět červené lísky, panašovaný jasmín, velká koruna ořešáku.
  Vymněnila jsem objektiv, abych vám mohla ukázat těsně přede mnou záhon připravený pro dýně, cukety a kde je řádek s červenou řepou, kadeřavá petržel, ledové saláty a celer. 
Tady nakoukneme k brance,kde je záhon okrasný s růžemi, šalvějemi, levandulí, ostrožkami různými druhy zvonků...u lískových prutů se pne plamének.
 Další ukázky vytvářených stromových společenství.Podvelkou jabloní okrasné česneky,listopadky,modřence,třapatka,
kopretina řimbaba,orlíčky...
Mladá meruňka je doprovázena v popředí třezalkou ,diviznou, lesními jahodami ,libečkem ,křenem,vlčím bobem
a na jaře medvědím česnekem...
Starému jabloňovému zákrsku pomáhá s živinami kostival... 
Malá meruňka vypěstovaná z pecky ve společnosti kalin, rosy Maximy Alby, kosatců, orlíčků a zjara je oblopena krokusy a tulipány. 
 ...a teď jen na skok do zelinářské zahrádky.
To je záhonek s třapatkou nachovou, rukolou kedlubnami,rajčaty,feferonkami,ledovým salátem, v pozadí je cibule se zimním pórkem...
a na závěr jen pohled na kvetoucí nať kmínu ...
  
Příště budeme pokračovat v zelinářské zahrádce,
kde toho je hodně k vidění,ale hlavně k jídlu....
moc se na vás těším
vaše
Mokopa

Komentáře

  1. Ahoj Moni, moc děkuju za procházku krásou...Mám pocit, že jsem tam s tebou. Krásné dny přeje Wiera

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná zahrada, díky za možnost nahlédnout. Blanka

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné...to se nedivím, že všechno ostatní jde stranou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, na takovém promodleném místě se asi pěkně žije, že? Slávka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná procházka, děkuju. Tahle zahrada vyžaduje práci na celý úvazek.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásná procházka. Musí být příjemné trávit čas na tak požehnaném místě. Děkuji, že jsem směla nakouknout. Hezké dny přeji. Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi príjemná atmosféra sála z vašej záhrady, vskutku farská záhrada, tak ako si ju ja predstavujem:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  8. Ta zeleň,pastva pro oči.V jaké jste nadmořské výšce,že Vám rostlinky pomrzly ?

    OdpovědětVymazat
  9. Milé,jsem víceméně na zahradu sama,má 3600m2 a je v nadmořské výšce 550m.Moc děkuji za návštěvu...vaše Mokopa

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Mokopko.Tvoje zahrádka,tedy zahrada,je naprosto nádherná.Musí to být krásné posezeníčko,ale taky velká starost a moře práce.Píšeš,že jsi na ni sama,tak to smekám.Krásné fotečky.Lena

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je krása,já měla taky takovou zahradu,ještě se mi po ní moc stýská.Na balkóně to není ono :-(.S tím musím něco udělat,už mám připravenu lipovou álej.Určitě zase zabrousím pro potěchu oka,ta zeleň mi opravdu moc chybí.A líbí se mi,že máte původní druhy a je to moc pěkná koncepce.Uf,jdu truchlit.Vy se mějte krásně :-).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky