Podzim v Lednickém parku




 Jerlín Japonský






co pohled, to obraz :o)

Komentáře

  1. Byla jsem tam několikrát v létě,ale i teď je to nááááádhera!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Příští rok to musím napravit...,za ta léta jsem v Lednickém parku asi nikdy nebyla a koukám,že má své kouzlo.Jen škoda,že nesvítilo sluníčko,bylo by to hned trošku veselejší.
    Měj se moc hezky.Mnoho pozdravů z Moravy posílám.Monis

    OdpovědětVymazat
  3. Krasa,u nas v zameckem parku je take tak nadherne.Do Lednice by jsem se rada take podivala,jen to mame trochu z ruky.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné! Miluji podzimně vybarvené stromy. Vidět Lednici a její park je má touha, ale pořád se tam ne a ne vypravit.
    A sníh tam u vás nepadal? U nás jaksi ani podzim nestihl pořádně začít a už je tu zima.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotečky, byli jsme tam minulý týden a zahrada hraje všemi barvami.

    OdpovědětVymazat
  6. Krása, v Lednicích jsme byli před dvěma roky na dovolené a moc se nám tam líbilo, fotečky jsou nádherné a blog taky .............Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky! Lednicko-valtický areál mám moc ráda. Zvláště teď na podzim tam muselo být nádherně! :) krásný barevný podzim přeju! Jirinka Mignonka

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za návštěvu a milé komentáře.Vaše mokopa

    OdpovědětVymazat
  9. Zavítala jsem na Váš blog a je moc krásný. Budu častým hostem. Do Lednice jezdím každé léto, mám to tam moc ráda. Přeji hezký víkend. Monika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky