Zrcadlení v srdcích


...já v tobě a ty ve mně...



Komentáře

  1. Moc krásné srdíčka a růžičky...moc se mi líbí...pěkný den \K

    OdpovědětVymazat
  2. Mokopko,
    krásné zrcadlení :-)
    Látka je barvená v čajích ?
    Krásné listopadové dny!

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda k vám nahlížím a tak jsem si dovolila poslat vám blogerské ocenění. Více v mém blogu: http://krasohratky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den,
    moc ráda se k Vám koukám a a Styl primitives je opravdu úžasný. Srdíčka krásná a ne jenom jako dekorace, ale i s duchovním rozměrem... Monika

    OdpovědětVymazat
  6. Ty srdíčka s růžičkou jsou nádherné ......Marki

    OdpovědětVymazat
  7. To je nadhera, uplne to dycha provonenou atmosferou. Ty bys mela napsat/nafotit knizku!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Čmankózní zrcadlení! Já to Tvoje čmaněníčko miluji:o). Vždy se u Tebe zastavím, zasním (rozpomenu na časy dávné, životy předešlé, doby krásné...). Kouzelně se u Tebe toulá;-D. Páčko Míša Mi-mo-sková

    OdpovědětVymazat
  9. Milé blogerky,děkuji za přízeň a jsem ráda,že vás pohled na ty srdce potěšil a rozesnil... :o)

    Pavlínko děkuji za milou cenu...
    Ilonko, ano je barveno čajem ;o)

    Vaše Mokopa

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky