čtvrtek 11. dubna 2013

Krejčovský metr


 původní plastová podoba
 zadní strana s tlačítkem na navíjení

18 komentářů:

  1. Moni, to je bombastický!!! Kam ty na ty nápady chodíš ???
    Zdravím na faru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po pravdě? ...k francouzkám :o)) Děkuji a zdravím do Provence Mokopa

      Vymazat
    2. Tak to mě pobavilo :-D Budu se muset inspirovat i na zdroje ;-) Pár krásných blogů znám ale tak úžasný metr jsem nikde neviděla! Krásný den, Moni

      Vymazat
  2. Moni, to je tak jemňoučké... a hned to vypadá lépe, co lépe, překrásně, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc¨, krásný víkend Mokopa

      Vymazat
  3. Překrásně si ho oblékla, Moni!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho jsem hledala šaty do kterého jej obleču...až z toho byl tenhle kabátek.Děkuju Mokopa

      Vymazat
  4. Wau. to musela být titěrná prácička. Překrásné a nápadité :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Originálny krajčírsky meter, krásna práca.
    Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, děkuji za návštěvu.Mokopa

      Vymazat
  6. Moni, zdravím ze západu! Ty jsi neskutečně šikovná a nápaditá! Nádherná práce!
    Krásné jarní dny přeji ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  7. Evice, moc zdravím na západ...a těším se tam,jak se jenom člověk těší tam,kde má srdce :o)Děkuju za lichotku a přeji víkendové krásné počasí Mokopa

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, moc krásný kabátek!
    Vidíš, jsem si uvědomila, že mi ještě takový metr chybí do sady :))) Já mám doma ten klasický, nenavíjeci ;)

    Hezký den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  9. No ani neviem čo skôr pochváliť, či nápad, či jemné, precízne prevedenie...:)

    OdpovědětVymazat
  10. To je krása!!!! Moc se mi líbí vyšivka a provedení,máš krásný a jedinečný styl!!! S obdivem Daja.

    OdpovědětVymazat
  11. To je nápad. Moc se mi metr zakuklený do oblečku líbí.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  12. To je prima nápad, a pěkný:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat