sobota 28. září 2013

Rámeček jednou rukou

...v létě jsem byla obdarovaná záložkou do knihy od Evičky ,
byla by velká škola ji šmudlat po knihách ;o),
proto jsem jí vyrobila rámeček s paspartou.
Mám ji tak stále na očích a připomíná mi přátelství, které nás pojí...,
děkuji
 


 *
pozn. to je moje levá ruka...mám čas na tvoření  tou pravou :o)))

Pravé dny vám přeje
Mokopa

12 komentářů:

  1. Mokopko, přeji brzké uzdravení. Záložce jsi udělala krásný rámeček, moc jí to tam sluší.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  2. Mokopko, nádhera .... krásně orámované přátelství ..... přeju ti, ať je ruka co nejdříve v pořádku .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju,bude to trvat asi šest neděl... :o)) Mokopa

      Vymazat
  3. Mokopko, rámeček pro záložku je úžasný! <3 Nejvíc se mi líbí ta přidělaná krajka, celý rámeček zjemní.
    Jsem šťastná, když vidím, že mé dílko ti dělá radost a navíc bude zdobit tvůj domov! Děkuji, moc si toho vážím!

    Hezký den a posílám pohlazení pro tvou nemocnou ruku
    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Mokopko ,jestli toto zvládáš jednou rukou co bude až budeš mit obě???????:-) Daja

    OdpovědětVymazat
  5. :o)) jsi hodná. Děkuju Mokopa

    OdpovědětVymazat
  6. Epesní darček plný laskavého přátelství! A Ty jsi to drahá moja uvedla v dokonalost, rámeček je naprosto vymazelný. Jsem zachvácená;o)!

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji,dárky od srdce si to zaslouží.Jednou rukou budu tvořit ještě tak čtyři neděle ;o),tak uvidíme co vymyslím ...Mokopa

    OdpovědětVymazat