pátek 29. listopadu 2013

Přiletěl Ježíšek z Kútů

...byla jsem obdarována v rámci vánoční výměny u Ajky,za což má můj obdiv.
Krásné dárky Ježíšek doručil od milého Brandýska ;o).
Motýlek mi dělá společnost na pracovním stole a bude mou inspirací...


Brandýsku,moc děkuji :o)






10 komentářů:

  1. Mokopko, krásné dárky jsi dostala, jjá ty svoje do výměny mám teprve nachystané k předání na poštu.
    přeji krásný adventní víkend. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pssst ...nikomu to neříkej, ale já také...:o))) Tichý adventní víkend Mokopa

      Vymazat
  2. jej, krásny motýlik, nech neuletí .. no ja som robila pre Vierku darček, tiež jej v poriadku dorazil .. snád aj ona sa o ňom zmieni..
    teším sa na ďalšie Tvoje inšpirácie a tvorbu
    príjemný víkend.. Vicky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že si to Viera zaslouží ;o) Děkuji a přeji rozjímavý první adventní víkend Mokopa

      Vymazat
  3. Som rada, že moje drobné darčeky potešili. Prajem všetkým krásny adventný čas.

    OdpovědětVymazat
  4. Mokopko, byla jsi krásně a mile obdarovaná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že?! Viera je moc šikovná ...Mokopa

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Opravdu jsou...Ajko,ještě jednou děkuji za práci, kterou jsi odvedla při organizaci vánoční výměny.Tichý advent Mokopa

      Vymazat