pátek 4. července 2014

June...

červnový anděl...




Milý víkend
přeje 
Mokopa


14 komentářů:

  1. Jé, to je hezoučký andělíček ....takový sladký...
    Taky přeju hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Je prostě kouzelný!
    Hezké dny Moni, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tento anjelíček volá po objatí a bozku! Je rozkošný !
    Perfektne si to vymyslela s jeho vláskami!
    Želám peknú nedeľu.
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, nítěné knoflíky mám na tvoření moc ráda...děkuju Mokopa ♥

      Vymazat
  4. JE NÁDHERNÝ.
    PĚKNÉ LETO PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko, moc děkuji a přeji barevné léto Mokopa

      Vymazat
  5. Milá moja Mokopko, andělské toť pohlazení! Andělóšek jest bohouský. Tentok primitivní štýl se mi moc zamlouvá. A v Tvém podání má své jemné kouzlo. Fanfárové léto plné veselého pobývání, Míša:o)

    OdpovědětVymazat
  6. Míšo, tenhle styl jsem objevila před třemi lety a hned jsem se zamilovala...poskytuje mnoho prostoru pro toho kdo vytváří i pro ty co je vnímají pohledem či dotekem...děkuji ♥ Mokopa

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, anděl je rozkošný!
    Připomíná mi moji představu karafiátových broučků, když jsem je jako malá poslouchala na kazetě :) Moje nejmilejší pohádka. Nitěné knoflíčky jako věneček sedmikrásek :) No vážně úplně celá Beruška ♥♥♥
    Moc zdravím!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  8. ...a krovky z prkénka ...♥♥♥ moc děkuji Evi, Mokopa

    OdpovědětVymazat
  9. krása!ty knoflíky peřinový jsem si ve čtrnácti jako punkerka přišila na pruhované tričko:)kde jsou ty časy!

    OdpovědětVymazat
  10. na své výtvory je dávám ráda...moc děkuji ♥ Mokopa

    OdpovědětVymazat